Onze aanpak

Ontdek jouw vlekkeloze overstap naar Certigo

Onboarding

Je ziet de vele voordelen van starten met Certigo. Maar overstappen naar een nieuwe software-omgeving kan uitdagend zijn. Wij begrijpen dat in de conversieslag zaken naar voren komen die direct een beroep doen op je meest creatieve voorstellings- en oplossingsvermogen. Er komt dus veel bij kijken.

Daarom heeft Netaspect een gestructureerd onboarding traject voor elke nieuwe Certigo Platform klant. Een aanpak om de tijdvreters van elke overstap aan te pakken en die rekening houdt met de uniciteit van elke klant. Stepping Stones die je veel tijd en kosten besparen. Alles voor een soepele overstap.
Onze Onboarding Stepping Stones:

Onboarding
1

Analyse

De verzekeringsproduct specificaties van de huidige en de in Certigo te voeren producten worden zorgvuldig vergeleken als voorbereiding op de product personalisatie en conversie.

2

Integratie

De standaard systeem- en proces integraties worden werkend gemaakt met Certigo Platform.

3

Personalisatie

Je Certigo-omgeving staat klaar, tijd om je verzekeringsproducten in Certigo tastbaar te maken; door personalisatie van de op het platform al beschikbare Certigo producten.

4

Conversie

De nieuwe verzekeringsproducten zijn beschikbaar; laat de legacy polissen en schadedossiers maar landen. Wij importeren ze in Certigo en rapporteren over bevindingen en verschillen.

5

Go live

Klanten en de interne organisatie zijn gereed voor de nieuwe applicatie; we kunnen live!

Conversies

Bij een start met Certigo wil je polissen en schadedossiers uit andere systemen snel en foutloos overnemen. Onze Certigo legacy import software versnelt de conversie met 50%. De software rapporteert uitgebreid over de aansluiting van nieuw berekende premies met oude waarden.
Premieverschillen die onvermijdelijk zijn en met behulp van de Certigo voorzieningen soepel worden verwerkt, tot de datakwaliteit van de portefeuille weer op orde is. Bovendien draaien wij onze hand niet om voor de overdracht van een portefeuille of het oversluiten van producten.

Conversies

Service level

Of het nu gaat om startende, kleinere of om zeer grote, uitgebreide portefeuilles, ons service level is flexibel in te schalen. Deze flexibiliteit is mogelijk omdat wij bij Netaspect gebruikmaken van de public cloud infrastructuur van Microsoft Azure. Certigo biedt de mogelijkheid om deze moderne infra architectuur in de volle breedte te benutten. Op die manier kunnen verschillende bedrijven een eigen administratie voeren en de verzekeringsproducten delen.

Netaspect beschikt over een zeer goed bereikbare, behulpzame servicedesk. Al onze bedrijfsprocessen zijn geaudit op risicomanagement, cyber security en privacy, waarvoor wij een ISAE 3402 verklaring hebben ontvangen.

Software uitbreidingen

Het uitbreiden van functionele Certigo software features is een geolied proces. Netaspect investeert altijd mee in algemeen toepasbare uitbreidingen van de software functionaliteiten. Deze functionaliteiten zijn voor iedere Certigo-gebruiker beschikbaar en breiden we alleen uit als deze door onze klanten op feature niveau worden geaccordeerd. Zo werken we dag in dag uit aan software die zich direct in de praktijk bewijst.

Competence center

Haal het maximale uit Certigo: optimaliseer het gebruik en behaal efficiƫntie en kostenbesparingen. Ons toegewijde team van specialisten werken samen in het Certigo competence center en staan klaar om je te helpen. Structureel of projectmatig. We nemen het productbeheer voor onze rekening, assisteren bij productie ondersteuning of helpen mee met een portefeuille overdracht.

We borgen de kennis over jouw situatie binnen het Competence center; toekomstvast en professioneel.

Ontvang nu onze product brochure!

Certigo Platform voor permanent aanpasbare verzekeringadministraties.

Samenvatting van onze propositie.

© 2024 Netaspect All rights reserved